fredag, mars 09, 2007

OPPGAVEN SOM NORDMANN



Ja..Er man nordmann i danmark, skal man lære danskene å snuse. For i deres øyne er det bare noe "svensknorskdrid". Det har tatt tid, men i går lyktes jeg endelig. :D
I dag kom det 29 nye elever her, så nå er det fullt kjør. Jeg har flyttet ut av mitt rom for en periode fordi badegulvet er i ferd med å sprekke opp. Ja, da jeg stod i dusjen i dag tidlig sa det bare braak.. Så nå bor jeg på et tomt, trist rom..nr 13. Må nok flytte inn noen bilder etterpå..de betyr mye:)
Jeg gleder meg virkelig over at det bare er tre uker til påske..Ganske vannvittig hvor fort tida går, men det skal sannelig bli godt å komme hjem en liten tur, og forhåpentligvis få stått litt på snowboard i påskesola:D:D ...
Men innen det skal jeg vel bare fortsette å nyte højskolelivet..det er farlig avslappende;)

Og så har vi funnet på en ny narchspiel-lek... Meget, meget gøy!!!

Free Web Counter