lørdag, mars 24, 2007

20ÅRS KRISE?

Hjelp...
Det er ikke første gang det skjer, men i dag gikk det opp for meg at noe er alvorlig galt! Det er lørdag..jeg våknet halv ni, og fikk utrolig lyst til å gå en lang tur. Jeg sto opp og gikk ut.. Det var utrolig deilig. Er jeg blitt et A menneske, eller er jeg kanskje i 20års krise? Skremmende er det uansett!

I dag får jeg hvertfall besøk av 18 venner som sluttet skolen her til jul. Det blir fantastisk å se dem igjen, og det blir et dundrende fødselsdagsparty!:D Meg og Rune. 2 * 20=)
Meg lagkage(bløtkake) og alt som hører med:)

3 Comments:

At 4:16 p.m., Blogger KGB said...

grattis med dagen mari!håper du får en flott dag!:)klem fra maida!

 
At 5:32 p.m., Blogger Mari said...

Tusen takk:) I dag har vi ligget og solt oss i singlet og kortebukser. Så jeg er fornøyd:)
Vi ses snart piger:) Blir hyggelig!
<3<3

 
At 6:43 p.m., Anonymous Anonym said...

Hallo Mari. Gratulerer saa masse med dagen paa etterskudd. Ser ut som du har det bra:) Kos deg videre! Sees til sumaren. Hilsen Signe

 

Legg inn en kommentar

<< Home

Free Web Counter